Την ενίσχυση της εξωστρέφειας του Δήμου Ζίτσας και την ανάδειξή του ως νέου τουριστικού προορισμού στην Ήπειρο μέσα από ένα οργανωμένο πλάνο τουριστικής ανάπτυξης και προβολής προωθεί η Δημοτική Αρχή αποσπώντας για πρώτη φορά και την έγκριση του επίσημου αρμόδιου κρατικού φορέα.
«Τα εγχείρημα είναι δύσκολο λόγω των συνθηκών που δημιούργησε η πανδημία. Είναι όμως, ένα πρώτο σημαντικό και οργανωμένο βήμα το οποίο έρχεται να εδραιώσει και να ενισχύσει τις δράσεις των προηγούμενων ετών στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού» αναφέρει ο Δήμαρχος Ζίτσας Μιχάλης Πλιάκος και τονίζει « σκοπός είναι η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, η οποία προσδίδει υπεραξία στους φυσικούς και τουριστικούς πόρους της περιοχής, με σεβασμό στο περιβάλλον, στην πολιτιστική κληρονομιά και στον ιστορικό της πλούτο. Όλα τα παραπάνω ευελπιστούμε πως θα προσελκύσουν ντόπιους και ξένους επισκέπτες όλες τις εποχές του χρόνου, έχοντας θετικό αντίκτυπο στην τοπική οικονομία» .
Το πλάνο τουριστικής ανάπτυξης και προβολής 2020-2021 του Δήμου Ζίτσας μετά την παρουσίασή του στο Δημοτικό Συμβούλιο από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Γεώργιο Ράδο υποβλήθηκε στον ΕΟΤ οπότε και έλαβε τη σχετική έγκριση.
Την ικανοποίηση του για τη θετική αυτή εξέλιξη εκφράζει ο αντιδήμαρχος Γεώργιος Ράδος επισημαίνοντας «τοποθετούμε το Δήμο Ζίτσας στον τουριστικό χάρτη, προσθέτοντας μία ακόμα επιλογή στον προορισμό «Ήπειρος», ο οποίος είναι ραγδαία ανερχόμενος και τα προσεχή χρόνια θα συνεχίσει ανοδικά. Διεκδικούμε το μερίδιο της τουριστικής επισκεψιμότητας που μας αναλογεί, σε μια «πίτα» που συνεχώς μεγαλώνει. Ο τόπος μας ξεχωρίζει για τα κατάφυτα τοπία του, τον ποταμό Καλαμά, τα ενεργά του μοναστήρια, τα επισκέψιμα οινοποιεία και τους ανοικτούς αρχαιολογικούς χώρους. Όλα αυτά και περισσότερα, σχεδιάζουμε να αναδείξουμε μέσα από συντονισμένες δράσεις και εκδηλώσεις τους προσεχείς μήνες.»
Οι θεματικές ενότητες του πλάνου τουριστικής ανάπτυξης και προβολής, οι οποίες αποτελούν και τα προτεινόμενα «τουριστικά μονοπάτια της Ζίτσας», επιγραμματικά, είναι:
1.Θρησκευτικός – Προσκυνηματικός τουρισμός (Το Θρησκευτικό «μονοπάτι»).
2. Υπαίθριες αθλητικές δραστηριότητες (Το «μονοπάτι» της ευεξίας).
3. Οινοτουρισμός – Γαστρονομικός τουρισμός (Το «μονοπάτι» του κρασιού).
4. Πολιτισμικός – Πολιτιστικός - Ιστορικός τουρισμός.
Ενώ στους βασικούς άξονες της τουριστικής προβολής περιλαμβάνονται δράσεις όπως: διαφημιστικές καταχωρίσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, συμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις, δημιουργία προωθητικού υλικού, παραγωγή φωτογραφικού υλικού και προωθητικών spots και διοργάνωση press/fam trips.
Να σημειωθεί πως στο πλαίσιο της επικοινωνίας του πλάνου τουριστικής ανάπτυξης, ξεκίνησαν οι συναντήσεις του Αντιδημάρχου με τους τουριστικούς φορείς του Δήμου Ζίτσας, οι οποίες και θα συνεχιστούν έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα αρραγές μέτωπο μεταξύ αυτών των φορέων για να συνδιαμορφωθεί μια κοινή «τουριστική ταυτότητα».