O Αντιδήμαρχος του Δήμου Ζίτσας ανακοινώνει ότι το Γραφείο Υπηρεσιών-Προμηθειών του Δ. Ζίτσας προτίθεται να προβεί στην ανάθεση της υπηρεσίας «Aπομαγνητοφώνηση πρακτικών συνεδριάσεων δημοτικού συμβουλίου Ζίτσας»
Η εκτέλεση της εργασίας διέπεται από τις διατάξεις του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα (Ν. 3463/06) και του Π.Δ. 28/80 «Περί εκτελέσεως έργων και προμηθειών Ο.Τ.Α.».
Συγκεκριμένα θα γίνει με Απευθείας ανάθεση και με κριτήριο ανάθεσης τη χαμηλότερη προσφορά για τις εργασίες που περιγράφονται παρακάτω.
Η προϋπολογισθείσα δαπάνη ανέρχεται στο ποσό των 4.500,00 € συμπεριλαμβανόμενου του Φ.Π.Α. (23%)
Αντικείμενο της Εργασίας
Πάγια έξοδα απομαγνητοφώνησης των πρακτικών ανά συνεδρίαση, απομαγνητοφώνηση και ηλεκτρονική επεξεργασία κειμένων, αναπαραγωγή των πρακτικών, βιβλιοδεσία με θερμοκολλητικό εξώφυλλο, CD-ROM. Τα πρακτικά θα παραδίδονται μέσα σε δεκαπέντε εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή των κασετών και σχετικών εγγράφων, εφόσον η συνεδρίαση διαρκέσει μέχρι τέσσερις ώρες. Για την επιπλέον ώρα απαιτούνται ακόμη τρεις εργάσιμες ημέρες. Η γραμματοσειρά που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι Arial και το μέγεθος 11. Πρόκειται για δέκα επτά περίπου συνεδριάσεις ανά έτος.
Κατόπιν τούτου καλεί τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τις προσφορές τους στο Πρωτόκολλο του Δήμου έως 22-02-2016, ώρα 13.00 μ.μ.
Αρμόδιος Υπάλληλος Γκανιάτσα Μ. τηλ.: 26533-60006-FAX 26510-62794